Islam Graphics
More Islam Graphics at Jhocy.com

JADUAL KELAS

SALAM SEMUA, SAYA MEMINTA MAAF SAYA TIDAK DAPAT MEMBUAT KELAS LAGI DISEBABKAN TELAH BERPINDAH KE RAWANG.
INSYAALLAH,JIKA DI IZINKAN SAYA AKAN MEMBUKA KELAS DIRAWANG.MASA DAN WAKTUNYA AKAN DIBERITAHU KELAK

TEMPAHAN TERAKHIR HARI RAYA






Syukur Allahamdullilah ini tempahan terakhir dibulan mulia ni........ni tempahan dari nor officemate aku 2 set mix(strawberry,orange,capuccino) dan anita gapurna 3 set 2 orange & 1 capuccino........aku bangun seawal 1 pagi untuk menyiapkan tempahan last minit ni..........masa aku bagi pada noor .....dila lak tanya nape aku x email kat semua orang aku pun cerita yang aku bahagia 2 dengan laila........dila cakap lain kali email je kat semua senang dorang nak order.........aku rasa kalau aku warwarkan pada semua orang mau aku tido 2/3jam sehari.......hu hu yang ni pun aku rasa dunia aku kat coklat je...........ni la cabaran aku dibulan yang mulia ni..rezeki yang aku tak sangka..................bukan apa A to Z aku buat sorang diri dari memarut hingga la ke bungkus membungkus................pada sesiapa yang nak merasa kelainan rasa coklat yang berinti ini leh la call / sms aku..........rasa dulu baru tauuuuuuuu.......

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sorry Graphics More Sorry Graphics at Jhocy.com

KU MOHON SEPULUH JARI KEMAAFAN JIKA ADA TERSILAP TERKURANG SEMASA SAYA MENGAJAR

Thank You Graphics More Thank You Graphics at Jhocy.com

RIBUAN TERIMA KASIH KU UCAPKAN KEPADA PELAJAR-PELAJAR YANG DATANG KE KELAS KU INI.SEMOGA TIDAK SERIK UNTUK BERSIFU DENGANKU.....