Islam Graphics
More Islam Graphics at Jhocy.com

JADUAL KELAS

SALAM SEMUA, SAYA MEMINTA MAAF SAYA TIDAK DAPAT MEMBUAT KELAS LAGI DISEBABKAN TELAH BERPINDAH KE RAWANG.
INSYAALLAH,JIKA DI IZINKAN SAYA AKAN MEMBUKA KELAS DIRAWANG.MASA DAN WAKTUNYA AKAN DIBERITAHU KELAK

KELAS COKLAT 4/4/10

Kelas ni dihadiri oleh Nora dari rawang n Aniey dari kg pandan.........Nora n Aniey nak buat bisnes tu sebab nak belajar buat coklat...........nak bisnes kat office n kawan-kawan.......Nora cakap adik dia nak khawin dalam tahun ni aku lupa lak bila...tu yang datang belajar tu.......Aniey datang dengan menaiki putra lrt turun kat wangsa maju ..........Nora lak hubby n anak-anak yang menghantar.......


Ni la Aniey bersam-sama dengan coklat yang dibuatnya........



COKLAT BOX

KAD UCAPAN
LOLICHOC
COKLAT COUVERTURE BEAR,COMPOUND OREO N DAUN

PELBAGAI JENIS BENTUK
NI LE HASILNYE.......PELBAGAI BENTUK N INTI


ni Nora bersamA-sama coklat nye........
COKLAT BOX
KAD UCAPAN
LOLICHOC ROS
DOREMON
NI LA HASILNYE.........PELBAGAI BENTUK N INTI....
Kelas ni adalah kelas yang paling lama sekali sebab siap pukul 7.30 mlm........yang menjadikan kelas ni lambat sebab decoration pada kad ucapan n box..........masing-masing dok asik pikir nak warna ape,dekor...ni yang jadi lambat tu.........sian anak-anak n hubby nora asik call je bila nak siap.........begitu jugak dengan mak Aniey risau kenapa tak balik-balik lagi.........biasa la baru first time buat tapi hasilnye.........ha tengok sendiri teruja tak........he he he..........anda tak perlu risau sebenarnye kelas paling lambat pun pukul 3.30ptg..........macam kelas Harlina........
ada lagi ni percuma 3 jenis mould (jenis mold bergantung pada stok yang saya ade) untuk anda buat sendiri di rumah.........jika berminat leh la hubungi aku untuk tempah kelas...........yuran tak mahal rm180 je.............anda akan pelajari kesemua jenis bentuk coklat seperti diatas........... anda hanya perlu membawa 2 helai tuala untuk mengelap.........jika anda hendak membeli bahan-bahan membuat coklat sila bagitahu awal.......senang saya membeli bahan tersebut untuk anda...........


CERITA COKLAT 3/4/10

Ni aku nak cite.........jam 9.15 mlm aku terima call dari Saiful ....aku ingatkan ape le bendanye rupa-rupanye dia bagitahu aku coklat yang dibuatnye habis dimakan oleh ahli keluarganye.........hanya tinggal kan 3 biji itu pun yang abjad je.......lain-lain langsai.........Dari citenye dia cakap disebabkan terlalu mengantuk dia sampai rumah terus tido......apa taknye semalaman tak tido..........bangun-bangun mak dia cakap coklat dah habis kena makan..........ahli keluarga Saiful ingatkan dia dah melantak coklat kat kelas jadi dorang pun habiskan le...........ahli keluarga Saiful cakap coklat ni sedap sebab ada perasa durian n capuccino n badam..........yang aku nak gelak sebab masa buat coklat lolichoc jenis kenderaan n doremon Saiful cakap mesti anak buah dia akan jadikan main....tak sempat jadi mainan dah langsai........
Esoknye pukul 8.30pg Saiful call aku dia cakap dah ade depan kedai bakery dirumahnye.........disebabkan semalam punya dah habis n tak puas merasa beliau hendak buat semula........nasib kedai tu ada menjual coklat selbourne..........boleh la Saiful mempraktikkan ape yang dia pelajari dikelas aku.........semoga berjaya...........


KELAS COKLAT - SABTU 3/4/10


Kelas coklat ni dihadiri oleh satu-satu peserta lelaki tunggal Saiful dari Shah Alam.....Saiful call pada hari rabu nak kelas hari jumaat............. belum sempat aku cakap apa-apa terus Saiful mencelah jumaat nak sembahyang jumaat.......jadi tukar la hari sabtu........kelas ni sebenarnye 3 orang confirm nak ikuti tapi semuanye tukar date pada minggu berikutnye.........mungkin sebab partner sorang ni lelaki.........

Pukul 9 pagi Saiful dah sampai dah tak sabar-sabar nak belajar buat coklat...........satu malam tak tido katanye..........
Saiful ni sempoi orangnye tak nak belajar buat box n kad ucapan.......hanya belajar yg kecik n tak nak belajar warna mewarna sebab mak beliau tak suka benda yang diwarnakan........memang senang n cepat........berikut jenis-jenis coklat yang dibuat oleh Saiful .....kelas siap pukul 2ptg........



coklat counvanture lolichoc.........ni semuanye jenis mold kenderaan........musim panas cepat je coklat counvanture ni mencair...........masuk dlm plasti je dah melekat-lekat coklatnye sebab terlalu panas........Saiful pilih mold ni untuk anak buah nye.....


doremon pun untuk anak buahnya........


coklat oreo


bear


abjad n nombor.....


pelbagai bentuk .....


ni la hasilnye.......



2 jenis inti yang dibawa balik



disebabkan Saiful tak nak mewarna .........jadi coklat putih yang telah diwarnakan tetap dibawa balik........jangan salah sangka ye bukan bagi macam tu je .....ni sebab Saiful tak buat mewarna coklatnye...........


ada lagi ni percuma 3 jenis mould untuk anda buat sendiri di rumah.........jika berminat leh la hubungi aku untuk tempah kelas...........yuran tak mahal rm180 je.............anda akan pelajari kesemua jenis bentuk coklat seperti diatas........... anda hanya perlu membawa 2 helai tuala untuk mengelap.........jika anda hendak membeli bahan-bahan membuat coklat sila bagitahu awal.......senang saya membeli bahan tersebut untuk anda...........

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sorry Graphics More Sorry Graphics at Jhocy.com

KU MOHON SEPULUH JARI KEMAAFAN JIKA ADA TERSILAP TERKURANG SEMASA SAYA MENGAJAR

Thank You Graphics More Thank You Graphics at Jhocy.com

RIBUAN TERIMA KASIH KU UCAPKAN KEPADA PELAJAR-PELAJAR YANG DATANG KE KELAS KU INI.SEMOGA TIDAK SERIK UNTUK BERSIFU DENGANKU.....