Islam Graphics
More Islam Graphics at Jhocy.com

JADUAL KELAS

SALAM SEMUA, SAYA MEMINTA MAAF SAYA TIDAK DAPAT MEMBUAT KELAS LAGI DISEBABKAN TELAH BERPINDAH KE RAWANG.
INSYAALLAH,JIKA DI IZINKAN SAYA AKAN MEMBUKA KELAS DIRAWANG.MASA DAN WAKTUNYA AKAN DIBERITAHU KELAK

KELAS COKLAT 25/6/10

Kelas dihadiri oleh Rini n Noni dari Bentong Pahang..sebenarnyaRini sorang je nak hadir ...tiba-tiba Rini smsm bagitahu ada lg sorang kawan nak join...jadi hadir la kedua-duanya dari Bentong.....kelas kali ni kecoh je sebab si Noni asik usik Rini je.....yang lawaknye Rini ingatkan aku ni garang apa taknye dalam bloh aku tulis macam garang je........bila dah jumpa kecoh satu rumah...Noni suka pada binatang sebab itu la dia punya coklat semuanya ada pelbagai bentuk binatang......kepada WWF boleh la ambik Noni sebagai sukarelawan....pasti semua binatang terpelihara......dorang berduaq ni nak promot satu Bentong ni.........jadi pada yang tinggal kat bentong boleh la order dari dorang ni.....Noni dah promot ke kat budak-budak gomet n VVIP kat bentong tu.....kalau dah berjaya jangan lupa kat akak ye.........jom layan gambar coklat yg dorang ni buat.......layannnnnnnnn...


Rini dengan coklatnye........
couverture bear.....

box......


kod ucapan.....

oreo....


lolichoc.....

paraline.....


Noni dengan coklatnye....

courverture bear.....

box.....

kad ucapan.....

lolichoc......

oreo......

paraline....

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sorry Graphics More Sorry Graphics at Jhocy.com

KU MOHON SEPULUH JARI KEMAAFAN JIKA ADA TERSILAP TERKURANG SEMASA SAYA MENGAJAR

Thank You Graphics More Thank You Graphics at Jhocy.com

RIBUAN TERIMA KASIH KU UCAPKAN KEPADA PELAJAR-PELAJAR YANG DATANG KE KELAS KU INI.SEMOGA TIDAK SERIK UNTUK BERSIFU DENGANKU.....