Islam Graphics
More Islam Graphics at Jhocy.com

JADUAL KELAS

SALAM SEMUA, SAYA MEMINTA MAAF SAYA TIDAK DAPAT MEMBUAT KELAS LAGI DISEBABKAN TELAH BERPINDAH KE RAWANG.
INSYAALLAH,JIKA DI IZINKAN SAYA AKAN MEMBUKA KELAS DIRAWANG.MASA DAN WAKTUNYA AKAN DIBERITAHU KELAK

KELAS COKLAT 31/7/10

Kelas dihadiri oleh Nyny dari wangsa maju sek 5 dekat je dan Kak Mas dari Taman desa .....sebenarnya hari ini kelas aku tak buat sebab ada annual dinner office aku.....tapi disebabkan Nyny nak sangat belajar sebab minggu berikutnya kelas dah penuh aku pun buat la kelas ni.........lagipun Nyny ni rupanya sarat mengandung 7 bulan......dah sampai rumah aku baru aku tahu Nyny mengandung....kata Nyny dia nk buat coklat sebab cuti lepas bersalin tu ada la benda yang nak dibuatnya.......tak la dia boring sangat duk rumah dan boleh la menambah pendapatan keluarga yang kian bertambah......lepas cond=firm dengan Nyny aku pun call Kak Mas yang aku ada buat kelas pada hari ini.....Kak Mas sebenarnya dah lama nak belajar dengan aku.......disebabkan Kak Mas ni kerja ada shift so payah la nak datang pada sabtu ahad.....Kak Mas nekad nak belajar buat coklat sebab kawan-kawan Kak Mas pandai buat...ni pun atas jasa baik murid ku CT dari jalan Ipoh.....suami Kak Mas 1 tempat kerja dengan Ct........lepas ni boleh la tunjuk kat kawan-kawan Kak Mas pun boleh buat gak.....jom kita layan gambar mereka......



Nyny bersama coklatnya.
bear courveture.....
box.....



kad ucapan.....

oreo.......



lolichoc.....
paraline....

Kak Mas bersama coklatnya...
bear courveture.......
box.....
kad ucapan.....

lolichoc...........
oreo........
paraline.......

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sorry Graphics More Sorry Graphics at Jhocy.com

KU MOHON SEPULUH JARI KEMAAFAN JIKA ADA TERSILAP TERKURANG SEMASA SAYA MENGAJAR

Thank You Graphics More Thank You Graphics at Jhocy.com

RIBUAN TERIMA KASIH KU UCAPKAN KEPADA PELAJAR-PELAJAR YANG DATANG KE KELAS KU INI.SEMOGA TIDAK SERIK UNTUK BERSIFU DENGANKU.....