Islam Graphics
More Islam Graphics at Jhocy.com

JADUAL KELAS

SALAM SEMUA, SAYA MEMINTA MAAF SAYA TIDAK DAPAT MEMBUAT KELAS LAGI DISEBABKAN TELAH BERPINDAH KE RAWANG.
INSYAALLAH,JIKA DI IZINKAN SAYA AKAN MEMBUKA KELAS DIRAWANG.MASA DAN WAKTUNYA AKAN DIBERITAHU KELAK

KELAS COKLAT 28/6/10

Kelas kali ini dihadiri oleh Aziya dari bangsar n Zakiah dari wangsa maju dekat je........Aziyah nak belajar sebab minat nak buat coklat sendiri bukan untuk dijual..tapi aku suruh gak Aziyah menjual sebab kat bangsar kan tempat orang-orang kaya.........Zakiah sepatutnya hadir pada 15/6/10 tapi disebabkan ada hal Zakiah datang la hari ini...........Zakiah ni sebenarnya dah ada order dari kawan sepejabat dia.......ni yang datang nak belajar buat coklat buat kali kedua.....sebelum ni Zakiah dah belajar dari orang lain .......tapi masa dia belajar tu tak diajar cara-cara nak mewarna dan tak ada belajar buat loli,oreo,kad ucapan dan box,.........tu sebab Zakiah nekad belajar dengan aku........terima kasih Zakiah keran memberi kepercayaan kepadaku untuk mengajar beliau cara-cara mewarna dan membuat lain-lain jenis bentuk coklat......Jadi bagi anda di luar sana kalau nak belajar coklat yang berwarna warni dan pelbagai bentuk bolah la hubungi aku atau sms atau email pun boleh............
Zakiah bersama coklat-coklatnya..........



courverture bear......

box...............



kad ucapan.......


oreo.......

lolichoc...........

cokalt paraline pelbagai bentuk n inti...........


Aziyah bersama -sama coklatnya.............




courverture bear.......


box.............
kad ucapan....
oreo........

lolichoc.........

paraline pelbagai bentuk n inti.........




ni pulak adalan lebihan dari coklat putih yang tak habis .........jadi aku pun buatb la bentuk Alphabet n nombor ni.......boleh la dibahagia sama rata untuk makan-makan kat rumah atau display bagi kawang-kawan........anda juga akan diberikan 2 jenis inti untuk buat latihan dirumah.........kalau rasa nak belajar hubungi aku jangan segan-segan ya...........

2 comments:

Anonymous said...
June 1, 2010 at 2:40 PM

Semoga usaha Pn Noor Izan mendapat berkat Illahi..

Salam dari Bangi

Rahim

Anonymous said...
June 1, 2010 at 2:42 PM

Cantik2 chocolate tu.. nampak sedap sgt.. :)

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sorry Graphics More Sorry Graphics at Jhocy.com

KU MOHON SEPULUH JARI KEMAAFAN JIKA ADA TERSILAP TERKURANG SEMASA SAYA MENGAJAR

Thank You Graphics More Thank You Graphics at Jhocy.com

RIBUAN TERIMA KASIH KU UCAPKAN KEPADA PELAJAR-PELAJAR YANG DATANG KE KELAS KU INI.SEMOGA TIDAK SERIK UNTUK BERSIFU DENGANKU.....