Islam Graphics
More Islam Graphics at Jhocy.com

JADUAL KELAS

SALAM SEMUA, SAYA MEMINTA MAAF SAYA TIDAK DAPAT MEMBUAT KELAS LAGI DISEBABKAN TELAH BERPINDAH KE RAWANG.
INSYAALLAH,JIKA DI IZINKAN SAYA AKAN MEMBUKA KELAS DIRAWANG.MASA DAN WAKTUNYA AKAN DIBERITAHU KELAK

TEMPAHAN COKLAT





Ni bukan lah tempahan tapi order dari kawan-kawan anak buah aku Dilla........sebenarnya tiap-tiap minggu Dila akan datang kat rumah aku buat coklat ni sendiri untuk diual kepada kawan-kawannya kat sekolah.........Syukur Alhamdullilah banyak gak Dilla jual..........mula-mula tu Dilla malu nak jual bila dah ada order dia lak yang teruja nak jual..........sebenarnya bukan Dilla sorang je yang nak jual tapi dengan sepupu dia Fatin......ni anak buah aku dari kakak aku yang no 2.......Fatin tak jual sebab setiap kali bawa balik habis dimakan oleh abang-abang nya Ary,Emal n Ijam........konon nak jual tak sampai setengah jam habis semua coklat-coklat ni dah kena bedal.......langsung aku tak bagi Fatin menjual..........rugi you..tiap-tiap minggu habis kena bedal bukan dijual.......hu hu hu...........tapi minggu ni Dilla tak dapat datang sebab demam........jadi aku buat la sorang-sorang........nasib hari sabtu tu aku tak buat kelas sebab ada jemputan kenduri.........petang tu buat la aku sorang-sorang........ni senang je sebab Dilla akan pack dalam plastik je.......almaklum budak-budak beli sebiji dua ikut kemampuan dorang.......janji Dilla dapat la duit poket tambahan ke sekolah........

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sorry Graphics More Sorry Graphics at Jhocy.com

KU MOHON SEPULUH JARI KEMAAFAN JIKA ADA TERSILAP TERKURANG SEMASA SAYA MENGAJAR

Thank You Graphics More Thank You Graphics at Jhocy.com

RIBUAN TERIMA KASIH KU UCAPKAN KEPADA PELAJAR-PELAJAR YANG DATANG KE KELAS KU INI.SEMOGA TIDAK SERIK UNTUK BERSIFU DENGANKU.....