Islam Graphics
More Islam Graphics at Jhocy.com

JADUAL KELAS

SALAM SEMUA, SAYA MEMINTA MAAF SAYA TIDAK DAPAT MEMBUAT KELAS LAGI DISEBABKAN TELAH BERPINDAH KE RAWANG.
INSYAALLAH,JIKA DI IZINKAN SAYA AKAN MEMBUKA KELAS DIRAWANG.MASA DAN WAKTUNYA AKAN DIBERITAHU KELAK

COBAAN PERTAMAKU.........







COBAAN PERTAMAKU.........
Semalam aku belajar membuka blog pertama ku dgn Miss Umawathy.......Seronok sesangat impianku termakbul..............berbanyak terima kasihku pada Zaiton kerana suggestion ku untuk pihak kolej membuat kelas blog ini tercapai.............x rugi aku belajar dengan Miss Uma banyak yangku pelajari darinye.........beliau x kedekut ilmu.............sabar mengajar aku & rakan2 tentang blog.............terutama aku ni yang buta IT.............kelas yang sepatutnye habis kul 2 ptg tetap diteruskan oleh Miss Uma untuk mengajar aku & adik Syed yang masih blerrrrr seeeesangat tentang laman blog...........sekali lg ku ucapkan ribuan terima kasih pada Zaiton,Miss Uma yang terpaksa meluangkan masa untuk mengajar kami yang hadir semalam.............yang paling bestnye sepanjang aku hadir dalam setiap kelas anjuran Miss Uma je yang sediakan sarapan...........nasi lemak teh o tuuuuuuuu.............kelas yang sepatutunye dihadir seramai 20 tetapi hanya 13 orang yang hadir yang lain ye datang lambat.....terpaksa le Miss Uma suruh meraka balik sebab kelas dah suku pelajaran..........so pada sesiapa yang nak menghadiri kursus jangka pendek leh lah layari laman web .............yurannye berpatutan yang mampu bagi golong yang berpendapatan rendah macam aku nie............

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sorry Graphics More Sorry Graphics at Jhocy.com

KU MOHON SEPULUH JARI KEMAAFAN JIKA ADA TERSILAP TERKURANG SEMASA SAYA MENGAJAR

Thank You Graphics More Thank You Graphics at Jhocy.com

RIBUAN TERIMA KASIH KU UCAPKAN KEPADA PELAJAR-PELAJAR YANG DATANG KE KELAS KU INI.SEMOGA TIDAK SERIK UNTUK BERSIFU DENGANKU.....