Islam Graphics
More Islam Graphics at Jhocy.com

JADUAL KELAS

SALAM SEMUA, SAYA MEMINTA MAAF SAYA TIDAK DAPAT MEMBUAT KELAS LAGI DISEBABKAN TELAH BERPINDAH KE RAWANG.
INSYAALLAH,JIKA DI IZINKAN SAYA AKAN MEMBUKA KELAS DIRAWANG.MASA DAN WAKTUNYA AKAN DIBERITAHU KELAK

TERIMA KASIH KAK UMIE


Pagi ni aku buka blog sifuku Kak Ummie sbb nak cari blog Marvelcakes.......tiba ku terpandang 1 blog yg aku rasa mcm kenal,rupa2nye aku nye blog........bangga gak tu ada kat dlm link seorang pakar coklat & agar2 magic..........almaklum le aku budak baru belajar........aku ni part-part memasak leh la,tapi bab biskut & kek hancur tapi tu dulu.........sekarang aku dah leh buat tu semua........moto aku cuba hingga dapat tak perlu rasa malu & takut dikata orang yang penting aku puas dengan pencapaian aku sekarang...........so pada sesiapa yang rasa tak pandai memasak tu leh la hubungi aku untuk kelas masak memasak.........jadual akan aku sertakan kemudian.....pada Kak Ida terima kasih kerana mengajar aku membuat cup cake....Pada Uma terima kasih kerana ajar aku macam mana nak buat blog.....almaklum aku ni part ni buta sikit,tapi bila dah tahu siap la habis aku godang semuanye..............tak lupa pada Ummie kerana mengajar aku membuat coklat & cara-cara nak upload gambar(tapi tak past-past gak)........pada Asfarul & Ayu Taha terima kasih kerana mengajar aku pastry..........so lau anda rasa nak belajar dengan saya leh le hubungi saya..........bye cerita selanjutnye akan aku muatkan kemudian.......

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sorry Graphics More Sorry Graphics at Jhocy.com

KU MOHON SEPULUH JARI KEMAAFAN JIKA ADA TERSILAP TERKURANG SEMASA SAYA MENGAJAR

Thank You Graphics More Thank You Graphics at Jhocy.com

RIBUAN TERIMA KASIH KU UCAPKAN KEPADA PELAJAR-PELAJAR YANG DATANG KE KELAS KU INI.SEMOGA TIDAK SERIK UNTUK BERSIFU DENGANKU.....